The Basic Principles Of طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

برای شارژ حساب خود در بایننس می‌توانید از یک سایت صرافی داخلی با ریال، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری بخرید و سپس آن را به کیف پولی که بایننس برای شما اختصاص داده است ارسال کنید.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به‌شکل دیجیتالی منتقل می‌شود. بنابراین، برای خرید بیت کوین لازم نیست حضوری اقدام کنید، بلکه این کار به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود. همچنین، سؤالی که همیشه برای افراد تازه‌کار مطرح می‌شود این است که آیا باید حتماً چند هزار دلار خرج کنیم و یک واحد بیت کوین بخریم؟ نه، حتماً لازم نیست یک واحد کامل بیت کوین بخرید.

به‌دلیل تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی و افرادی که شناخت کافی از آنها ندارید، ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری‌های قضایی بعدی بسیار مشکل خواهد بود.

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

به‌زبان ساده، خریداران و فروشندگان در بایننس جمع می‌شوند و سفارش خرید یا فروش خود را ثبت می‌کنند و این پلتفرم به‌صورت خیلی سریع معامله بین خریداران و فروشندگان را جوش می‌دهد و در ازای آن مقداری کمیسیون از معامله دریافت می‌کند.

به‌دلیل شرایط قانون‌گذاری ایالات‌متحده، از کشوری به‌جز آمریکا متصل شوید و سعی کنید از نرم‌افزارها و اشتراک‌هایی استفاده کنید که همیشه بتوانید کشور خود را ثابت نگه دارید.

کلیه حقوق این سایت نزد ارزدیجیتال محفوظ بوده و بازنشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است.

این میزان از محبوبیت و همچنین سود دهی بالای بیت کوین سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال انجام معامله بر روی این رمز ارز باشند لذا به دنبال یادگیری روش های خرید و فروش بیت کوین به منظور به دست آوردن سود حداکثری و کاهش ریسک تحمیل زیان به حداقل ممکن هستند .

خبر خوب اینکه به محض ثبت نام در دوره شما به مطالب دسترسی نامحدود خواهید داشت و می‌توانید برای چندین بار مطالب را مرور کنید تا به مهارت کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال برسید.

البته این ترتیب می‌تواند تغییر کند، قیمت اموزش خرید رمز ارز لحظه‌ای و تمام اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در این وبسایت مشاهده کنید.

من با آی‌پی فرانسه وصل میشم ولی قبل از اینکه آی‌پی ثابت باشه با آی‌پی های دیگه هم وصل شدم ولی الآن کاا با آی‌پی ثابت وصل میشم

طبق این اطلاعیه هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، مؤسسات مالی و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی رسماً ممنوع اعلام شد. اما این حکم هم به‌معنای ممنوعیت برای مردم نبود.

در سال ۲۰۲۱ با افزایش فشار قانون‌گذاران به بایننس، این خطر بیشتر از قبل هم شده است.

Report this wiki page